Autor |
Wiadomość |
n0rtec
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 686
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Piekła
|
|
Dyes - opis |
|
Dyes (Farby):
Dyes są farbami, które służą jako składniki do grawerowania symboli. Mają wartości + / - które zwiększają / zmniejszają podstawowe wartości danej klasy postaci. Rozróżniamy dwa rodzaje farb: zwykłe oraz wyższej jakości. Zwykłe farby mogą być użyte jako składniki do utworzenia symbolu po zmianie na pierwszą klasę postaci (czyli po ukończeniu questa na pierwszą zmianę profesji – 20lvl) Wyższej jakości farby mogą być użyte dopiero po zmianie na drugą profesje (czyli po 40lvl)
Grawerowanie symboli:
Aby utworzyć symbol musimy zakupić odpowiednią ilość farb (dyes) czyli 10 sztuk o tych samych wartościach i udać się do Symbol Maker, którzy znajdują się w każdym mieście. U niego za drobną opłatą możemy zrobić sobie dany symbol z zakupionych wcześniej farb.
Grawerować symbole możemy dopiero po ukończeniu questa na zmianę na pierwszą profesję, czyli po 20lvl w górę. Możemy wtedy wykonać TYLKO dwa symbole. Używamy wtedy zwykłych farb o mniejszych wartościach + / -. Po ukończeniu questa na zmianę na drugą profesje, czyli od 40lvl w górę, mamy do dyspozycji już 3 sloty na symbole i możemy już użyć do ich zrobienia wyższej jakości farb o większych wartościach + / -.
UWAGA: symbole utworzone przed zmianą na drugą profesję tracą swoje właściwości po jej zmianie mimo iż będą nadal widocznie w oknie ekwipunku.
Wartości zwiększające dane podstawowe parametry postaci mają limit i NIE MOGĄ przekraczać +5. Czyli, jeśli połączymy dwa symbole np. STR o wartościach +3 i +4 nie otrzymamy +7 tylko będą maiły wartość +5. Najlepszym zakupem są farby o parametrach +2 i +3 (taniej niż np. +4 i +1) Nie ma ograniczeń co do zmniejszania wartości ujemnych. Pamiętajcie jednak aby nie odejmować aż otrzymamy zero !
Kombinacja symboli może być użyta przez:
STR, CON i DEX
Wszystkie klasy
INT i MEN
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner
INT i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Paladin, Rogue, Gladiator, Warlord, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artisan, Bounty Hunter, Warsmith
MEN i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer
Usuwanie symboli
Aby usunąć zrobiony wcześniej symbol, musisz udać się do Symbol Maker i za drobną opłatą usunie go. Odzyskasz także połowę użytych barwników.
Zdolność / Efekt
STR
Zwiększa / Zmniejsza:
wartość fizycznego ataku (obrażeń oraz siły ciosu)
DEX
Zwiększa / Zmniejsza:
prędkość ataku
prędkość ładowania się skili do ponownego użycia
celność uderzeń
uniki
prawdopodobieństwo krytycznego ataku
częstotliwość “wchodzenia” skili dagger-owców (np. Deadly Blow)
prędkość poruszania się
obronę tarczy
CON
zwiększa / Zmniejsza:
wartość maksymalnego HP i CP
prędkość regeneracji HP
możesz więcej nieść w plecaku (Weight Limit)
zdolność do dłuższego oddechu pod wodą
odporność na STUNY itp.
INT
Zwiększa / Zmniejsza:
Siłę magicznego ataku
Prawdopodobieństwo sukcesu „wejścia” przekleństw ( CURSE)
WIT
Zwiększa / Zmniejsza:
Prawdopodobieństwo magicznego krytycznego ataku
Prędkość rzucania czaru (casting Speed)
Odporność na zaklęcia typu HOLD, SLEEP, przekleństw
MEN
Zwiększa / Zmniejsza:
Magiczną obronę
Wartość MP oraz prędkość jej odnowy
Odporność na trucizny (poison) oraz przekleństwa (curse)
Prawdopodobieństwo przerwania czaru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 3:24, 07 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
Bjorn
SPAMER
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Nie bardzo lapie ten temat.....ale spammne se tu 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:28, 11 Sty 2007 |
|
 |
n0rtec
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 686
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Piekła
|
|
|
|
wiekszosc osb nie wiedzialo dokladanie za co odpowiada jaki wspolczynnik dlatego jak znalazlem to na innym forum wkleiem tu 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:01, 11 Sty 2007 |
|
 |
Bjorn
SPAMER
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Ahaa.....nie no ja mowie ze nie lapie tematu bo takie rzeczy dla mnie to podstawa do dalszego rozwoju postaci...ale oki 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:04, 11 Sty 2007 |
|
 |
LORD TOMASZ
SHADOW
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: IMPERIAL TOMB
|
|
|
|
buuuuu a DE nie mozna dac zadnego dye bo jest zbyt zrownowazony BUUUUUU a tak by mu sie przydalo iecej dextiryty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:11, 11 Sty 2007 |
|
 |
Elvin
SHADOW
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: R-sko
|
|
|
|
 |  | buuuuu a DE nie mozna dac zadnego dye bo jest zbyt zrownowazony BUUUUUU a tak by mu sie przydalo iecej dextiryty |
rotfl

Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:43, 11 Sty 2007 |
|
 |
LORD TOMASZ
SHADOW
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: IMPERIAL TOMB
|
|
|
|
no serio jak odejmiesz od jednego wspolczynnika to zaraz reszte trafi szlag niestety to nei ork ze wszystko pakujesz na sile kosztem con
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:53, 12 Sty 2007 |
|
 |
Bjorn
SPAMER
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Poniekad Tomcio ma racje.....nie ma od czego odejmowac sie jak sie jest wojem
Nie to co magu...tak czy siak -10 do mentala xDDDDDDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:58, 12 Sty 2007 |
|
 |
LORD TOMASZ
SHADOW
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: IMPERIAL TOMB
|
|
|
|
no cuz i ja musze bjornowi racje przyznac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:22, 12 Sty 2007 |
|
 |
Bjorn
SPAMER
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Widzisz Elvinus wyszedles na idiote xD nieno joke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:43, 13 Sty 2007 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|