Forum Requiem Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dyes - opis

 
Odpowiedz do tematu    Forum Requiem Strona Główna » Shadow Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dyes - opis
Autor Wiadomość
n0rtec
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Piekła

Post Dyes - opis
Dyes (Farby):

Dyes są farbami, które służą jako składniki do grawerowania symboli. Mają wartości + / - które zwiększają / zmniejszają podstawowe wartości danej klasy postaci. Rozróżniamy dwa rodzaje farb: zwykłe oraz wyższej jakości. Zwykłe farby mogą być użyte jako składniki do utworzenia symbolu po zmianie na pierwszą klasę postaci (czyli po ukończeniu questa na pierwszą zmianę profesji – 20lvl) Wyższej jakości farby mogą być użyte dopiero po zmianie na drugą profesje (czyli po 40lvl)

Grawerowanie symboli:

Aby utworzyć symbol musimy zakupić odpowiednią ilość farb (dyes) czyli 10 sztuk o tych samych wartościach i udać się do Symbol Maker, którzy znajdują się w każdym mieście. U niego za drobną opłatą możemy zrobić sobie dany symbol z zakupionych wcześniej farb.
Grawerować symbole możemy dopiero po ukończeniu questa na zmianę na pierwszą profesję, czyli po 20lvl w górę. Możemy wtedy wykonać TYLKO dwa symbole. Używamy wtedy zwykłych farb o mniejszych wartościach + / -. Po ukończeniu questa na zmianę na drugą profesje, czyli od 40lvl w górę, mamy do dyspozycji już 3 sloty na symbole i możemy już użyć do ich zrobienia wyższej jakości farb o większych wartościach + / -.
UWAGA: symbole utworzone przed zmianą na drugą profesję tracą swoje właściwości po jej zmianie mimo iż będą nadal widocznie w oknie ekwipunku.

Wartości zwiększające dane podstawowe parametry postaci mają limit i NIE MOGĄ przekraczać +5. Czyli, jeśli połączymy dwa symbole np. STR o wartościach +3 i +4 nie otrzymamy +7 tylko będą maiły wartość +5. Najlepszym zakupem są farby o parametrach +2 i +3 (taniej niż np. +4 i +1) Nie ma ograniczeń co do zmniejszania wartości ujemnych. Pamiętajcie jednak aby nie odejmować aż otrzymamy zero !

Kombinacja symboli może być użyta przez:

STR, CON i DEX
Wszystkie klasy

INT i MEN
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner

INT i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Paladin, Rogue, Gladiator, Warlord, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artisan, Bounty Hunter, Warsmith

MEN i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer

Usuwanie symboli

Aby usunąć zrobiony wcześniej symbol, musisz udać się do Symbol Maker i za drobną opłatą usunie go. Odzyskasz także połowę użytych barwników.



Zdolność / Efekt

STR
Zwiększa / Zmniejsza:
wartość fizycznego ataku (obrażeń oraz siły ciosu)

DEX
Zwiększa / Zmniejsza:
prędkość ataku
prędkość ładowania się skili do ponownego użycia
celność uderzeń
uniki
prawdopodobieństwo krytycznego ataku
częstotliwość “wchodzenia” skili dagger-owców (np. Deadly Blow)
prędkość poruszania się
obronę tarczy

CON
zwiększa / Zmniejsza:
wartość maksymalnego HP i CP
prędkość regeneracji HP
możesz więcej nieść w plecaku (Weight Limit)
zdolność do dłuższego oddechu pod wodą
odporność na STUNY itp.

INT
Zwiększa / Zmniejsza:
Siłę magicznego ataku
Prawdopodobieństwo sukcesu „wejścia” przekleństw ( CURSE)

WIT
Zwiększa / Zmniejsza:
Prawdopodobieństwo magicznego krytycznego ataku
Prędkość rzucania czaru (casting Speed)
Odporność na zaklęcia typu HOLD, SLEEP, przekleństw

MEN
Zwiększa / Zmniejsza:
Magiczną obronę
Wartość MP oraz prędkość jej odnowy
Odporność na trucizny (poison) oraz przekleństwa (curse)
Prawdopodobieństwo przerwania czaru


Post został pochwalony 0 razy
Nie 3:24, 07 Sty 2007 Zobacz profil autora
Bjorn
SPAMER



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

Post
Nie bardzo lapie ten temat.....ale spammne se tu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:28, 11 Sty 2007 Zobacz profil autora
n0rtec
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Piekła

Post
wiekszosc osb nie wiedzialo dokladanie za co odpowiada jaki wspolczynnik dlatego jak znalazlem to na innym forum wkleiem tu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:01, 11 Sty 2007 Zobacz profil autora
Bjorn
SPAMER



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

Post
Ahaa.....nie no ja mowie ze nie lapie tematu bo takie rzeczy dla mnie to podstawa do dalszego rozwoju postaci...ale oki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:04, 11 Sty 2007 Zobacz profil autora
LORD TOMASZ
SHADOW



Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: IMPERIAL TOMB

Post
buuuuu a DE nie mozna dac zadnego dye bo jest zbyt zrownowazony BUUUUUU a tak by mu sie przydalo iecej dextiryty


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:11, 11 Sty 2007 Zobacz profil autora
Elvin
SHADOW



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: R-sko

Post
LORD TOMASZ napisał:
buuuuu a DE nie mozna dac zadnego dye bo jest zbyt zrownowazony BUUUUUU a tak by mu sie przydalo iecej dextiryty

rotfl Shocked
Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:43, 11 Sty 2007 Zobacz profil autora
LORD TOMASZ
SHADOW



Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: IMPERIAL TOMB

Post
no serio jak odejmiesz od jednego wspolczynnika to zaraz reszte trafi szlag niestety to nei ork ze wszystko pakujesz na sile kosztem con


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:53, 12 Sty 2007 Zobacz profil autora
Bjorn
SPAMER



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

Post
Poniekad Tomcio ma racje.....nie ma od czego odejmowac sie jak sie jest wojem Smile

Nie to co magu...tak czy siak -10 do mentala xDDDDDDD


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:58, 12 Sty 2007 Zobacz profil autora
LORD TOMASZ
SHADOW



Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: IMPERIAL TOMB

Post
no cuz i ja musze bjornowi racje przyznac


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:22, 12 Sty 2007 Zobacz profil autora
Bjorn
SPAMER



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

Post
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Widzisz Elvinus wyszedles na idiote xD nieno joke


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:43, 13 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Requiem Strona Główna » Shadow Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin